.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخواست دست نشان از هواداران پرسپوليس در گيلان

سرمربي تيم فوتبال پگاه گيلان در آستانه‌ي ديدار حساس اين تيم مقابل پيروزي تهران در رشت از تمامي طرفداران فوتبال در گيلان خواست با حضور در استاديوم سردار جنگل رشت به تشويق پگاه بپردازند.

نادر دست نشان در گفت‌وگو با ايسنا ، در اين خصوص اظهار كرد: طرفداران پرسپوليس اطمينان داشته باشند تيم‌شان اين فصل به قهرماني ليگ برتر خواهد رسيد، از طرفي تيم پگاه با توجه به وضعيت کنوني در جدول نيازمند کسب هر سه امتياز اين ديدار است و براي بهبود اوضاع خود چاره اي جز برتري مقابل اين تيم در ديدار يکشنبه نداريم. از اين رو در اين ديدار حتي به حمايت هواداران پيروزي در گيلان نيز نيازمنديم تا جو استاديوم سردار جنگل کاملا به سود پگاه باشد.

وي افزود: پرسپوليسي‌هاي گيلان اطمينان داشته باشند حتي اگر تيم‌شان به پگاه ببازد هم قهرمان ليگ برتر امسال است، پس از اين ديدار ما نيز با حمايت از پرسپوليس براي قهرماني اين تيم تلاش مي کنيم، هر چند که حضور اين تيم در صدر جدول برايمان تفاوتي ندارد و چاره اي جز کسب سه امتياز به ويژه در ديدارهاي خانگي نداريم.

دست نشان متذکر شد: اميدواريم در ديدار مقابل پرسپوليس سه بازيکن کامروني خود را در اختيار داشته باشم چرا که حضور آنها با توجه به توانايي فني بالايي که در خطوط مختلف دارند مي توانند گره گشاي پگاه در ديدارهاي باقيمانده باشند، طرفداران پگاه نيز اطمينان داشته باشند بازيکنان و کادر فني تمام سعي خود را براي موفقيت در شانزده ديدار آينده به کار مي بندند و براي رسيدن به اين هدف نيازمند حمايت آنها هستيم چرا که پتانسيل بازيکنانم از بسياري تيمهاي ديگر بيشتر است و در صورت خودباوري مي توانيم در ليگ برتر ماندني شويم.

 


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.